I'll see you soon then

hej på er! har inte hunnit blogga på en tid tyvärr. veckan har gått jättefort; jag har varit på stranden med tjejerna och i stan med elsa, packat och städat här hemma eftersom vi "flyttar" till landet imorgon, sovit hos janina och sånt kul! jag har fösökt träffa vänner så mycket som möjligt nu därför att alla far åt skilda håll på sommaren och man ses inte på en tid. usch då. och på måndag far elsa till frankrike på 3 veckor på språkresa (joo jag vill också!) gonna miss u sweetie!! och malin också som drar till england. och alla er andra också!! haha. men som tur finns det telefon och några veckor går snabbt. bloggen kommer hamna på sidan nu när jag inte har full nätuppkoppling all the time men kanske jag lyckas titta in hit då och då! ha en bra midsommar hörni, puss och vi hörs!
 
 
 
 
 
några bilder från igår! jag släpade med flickorna till rönnskär, en ö i stan utanför brunnsparken, där vi låg på stranden och solade hela dagen. helt ljuvlig ö, och vädret var det absolut bästa!! på vägen hem stannade vi på kippo för att frozen yoghurt, åååhh så gott. härlig dag var det! och just det, jag har också köpt lite nytt till sommargarderoben på siståne, kanske ni får se något av det snart.
 
 

Kommentarer
Postat av: elsa

miss u already:(xx

Svar: u too:((pusii
dreamcatcher.webblogg.se

2012-06-22 @ 15:47:41
URL: http://thelifeonpaper.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0