let's make some pasta

JAAA nu är jag ledig finally! sommarjobbet tog slut idag och nu är jag & min plånbok nöjda och glada. och fast det har stört ibland att måsta stiga upp 8 för att hinna till jobbet när andra sover till 12 så är jag megaglad att jag fick de här jobben. efter att jag slutade idag drog jag till stranden och träffade emmi, elsa och malin där vi solade några timmar! sen åkte jag hem för att äta middag och på kvällen träffade jag emmi en stund och kollade på nån actionthriller som verkade jätteunderlig men som sen visade sej vara helt bra haha. så att en sån dag idag! och just det ja, jag kom in till det gymnasiet jag ville!! och jag fick typ alla andra vänner som också sökt dit med mej vilket är awesome. nu tänker jag hoppa i säng, vi hörs. puss!

pasta med tomat&mozarellasås till middag idag, såå gott!



Kommentarer
Postat av: emmi

hahah elr huur att den va braa! ;)

2012-06-15 @ 22:29:36
Postat av: Fanny

hahaha jooo okejj ja erkänner den va bra U WIN:Dhaha puss på dej

2012-06-16 @ 10:06:31
URL: http://dreamcatcher.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0