we live for these summer days

härlig dag! 24 grader i skuggan och awesome väder. mamma&jag åkte in till stan på morgonen och åt belgian waffles på salutorget och gjorde lite ärenden och sånt! på hemvägen stannade vi på maritim och jag fick mej hem ett par to die for nya dockside-skor! har velat ha såna länge ren så nu är jag glad. nu är vi påväg till våra familjebekantas lande och ska bli där övernatten. ha det bra!

några bilder från idag! våra kusiner har just skaffat en hund som är så söt att jag smälter på nytt varje gång jag ser den här bilden...


Kommentarer
Postat av: emmi

helt megafiina skoor! :D

2012-06-15 @ 19:38:32
Postat av: Fanny

tack emmii!:D

2012-06-16 @ 10:04:50
URL: http://dreamcatcher.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0